Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Proza
(7)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(7)
Autor
Martin George R. R. (1948- )
(7)
Jakuszewski Michał (1958- )
(5)
Leigh Stephen
(4)
Shiner Lewis (1950- )
(4)
Simons Walton
(4)
Snodgrass Melinda M. (1951- )
(4)
Harper Leanne C
(3)
Miller John J. (1954- )
(3)
Milán Victor W
(3)
Vaughn Carrie
(3)
Bryant Edward (1945-2017)
(2)
Jakuszewski Michał
(2)
Miller John Jackson (1968- )
(2)
Snodgrass Melinda M
(2)
Williams Walter Jon (1953- )
(2)
Bryant Edward
(1)
Cadigan Pat (1953- )
(1)
Cassutt Michael
(1)
Claremont Chris (1950- )
(1)
Cover Arthur Byron
(1)
Gerstner-Miller Gail
(1)
Miller Joshua John (1974- )
(1)
Murphy Kevin Andrew
(1)
Priest Cherie
(1)
Wu William F. (1951- )
(1)
Zelazny Roger
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(7)
1945-1989
(4)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(7)
Temat
Rzeczywistość alternatywna
(6)
Superbohaterowie
(6)
Metamorfoza postaci
(2)
Kradzież tożsamości
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Mutacje
(1)
Organizmy transgeniczne
(1)
Politycy
(1)
Przestępczość zorganizowana
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(2)
Gatunek
Fantastyka
(7)
Powieść
(6)
Antologia
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Dzikie Karty ; t. 5)
Stanowi t. 5 cyklu, t. 1 pt.: Dzikie karty, t. 2 pt.: Wieża Asów, t. 3 pt.: Szalejący dżokerzy, t. 4 pt.: Wyprawa asów.
Na ulicach Dżokerowa wybucha wojna między mafią i Widmowymi Pięściami. Przemoc wyrwała się spod wszelkiej kontroli i nawet asowie i dżokerzy są zmuszeni toczyć bój z siłami świata przestępczego… "Brudne gry", piąty tom cyklu superbohaterskiego "Dzikie karty", rozgrywa się w tym samym, stworzonym przez George’a R. R. Martina uniwersum, w czasie wydarzeń opisanych w "Wyprawie asów" i tuż po nich. Trzy główne wątki książki tworzą splatające się ze sobą opowieści. Pierwsza z nich opowiada o kryzysie tożsamości Żółwia, który zwątpił w sens swej superbohaterskiej działalności. Druga stanowi relację z życia Croyda Crensona, który przechodzi przez dwie kolejne transformacje. Wreszcie trzecia to opowieść o wysiłkach Tachiona, próbującego uporać się z nowo odnalezionym wnukiem Blaise’em, wojną gangów na ulicach Dżokerowa oraz zagrożeniem, jakie stwarza Crenson.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Dzikie karty ; t. 8)
Tytuł oryginału cyklu: Wild cards.
Stanowi t. 8. cyklu, t. 1. pt.: Dzikie karty, t. 2 pt.: Wieża Asów, t. 3 pt.: Szalejący dżokerzy, t. 4 pt.: Wyprawa Asów, t. 5 pt.: Brudne gry, t. 6 pt.: Ukryty As, t. 7. pt.: Ręka umarlaka.
Na Ellis Island przebudziło się coś tak niebezpiecznego, że wygasiło nawet rozżarzone do białości napięcia między dzikimi kartami a ludźmi… Wydarzenia na konwencji Partii Demokratycznej w Atlancie zniszczyły życie i kariery wielu postaci. Minęły czasy Wieży Asów oraz mody na dzikie karty, czasy współpracy między asami, dżokerami i natolami. Ich miejsce zajęły napięcia, nieufność i narastający mrok. Okrutny gang posługujący się nazwą „skoczkowie” opanował moc przenoszenia swych umysłów do ciał innych ludzi. Skoczkowie wykorzystują tę moc do aktów terroru i przemocy, po czym porzucają swe ofiary, by poniosły konsekwencje swych czynów. Ich bezlitosne plany zdobycia kontroli nad społecznością dzikich kart rozpalą na nowo konflikt między asami, dżokerami i zwyczajnymi ludźmi do nieznanych dotąd rozmiarów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Dzikie Karty ; t. 7)
Stanowi t. 7 cyklu, t. 1 pt.: Dzikie karty, t. 2 pt.: Wieża Asów, t. 3 pt.: Szalejący dżokerzy, t. 4 pt.: Wyprawa asów, t. 5 pt.: Brudne gry, t. 6 pt.: Ukryty as.
Tytuł oryginału cyklu: Wild Cards.
Prywatny detektyw i samozwańczy stróż sprawiedliwości na tropie sprawcy mordu, który zmieni bieg świata Poczwarkę, kobietę o przezroczystej jak szkło skórze, będącą królową dżokerskiego półświatka, brutalnie zamordowano w jej popularnym lokalu, Kryształowym Pałacu, odwiedzanym przez wiele sław świata dzikich kart.. Jej zabójcy poszukują dwaj mężczyźni: Jay Ackroyd, pracujący jako prywatny detektyw as, który znalazł jej zmasakrowane ciało, oraz samozwańczy stróż sprawiedliwości i dawny kochanek zamordowanej, Yeoman, którego ktoś próbuje wrobić w tę zbrodnię. Ich poszukiwania przeradzają się w koszmarną odyseję pełną przemocy i politycznych intryg, która na zawsze zmieni los dżokerów i asów na całym świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Dzikie Karty ; t. 3)
Stanowi t. 3 cyklu, t. 1 pt.: Dzikie karty, t. 2 pt.: Wieża Asów.
Czterdzieści lat po pojawieniu się wirusa dzikiej karty geniusz zła przywołuje moce ciemności! Ulice Nowego Jorku eksplodowały radością, gdy nadszedł Dzień Dzikiej Karty, obchodzony corocznie 15 września, by wspominać umarłych i cieszyć się życiem. To dzień fajerwerków, ulicznych festynów, parad, politycznych wieców i bankietów, dzień picia i walk toczonych w zaułkach. Z każdym mijającym rokiem obchody są coraz bardziej szalone i zakrojone na coraz większą skalę. W roku 1986, gdy nadeszła czterdziesta rocznica pojawienia się wirusa, Dzień Dzikiej Karty zapowiadał się lepiej niż kiedykolwiek dotąd. Media i turyści zauważyli w końcu to święto i ruch w barach oraz restauracjach był większy niż kiedykolwiek... Pod ziemią ukrywa się jednak wypaczony geniusz, który nie dba o radość i świętowanie. Astronoma obchodzi tylko jedno: zniszczenie. Spragniony zemsty na wszystkich asach, którzy go pokonali, Astronom zabija kilku z nich przy pomocy swych sług, którymi są Zgon i Ruletka. Asowie i dżokerzy będą się musieli zjednoczyć, by przetrwać...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Dzikie karty)
Tytuł oryginału cyklu: Wild cards. Stanowi t. 9 cyklu, t. 1 pt.: Dzikie karty, t. 8 pt.: Jednookie walety.
W Nowym Jorku szaleje gang obdarzonych przerażającymi mocami mutantów, który zagraża bezpieczeństwu mieszkańców całej metropolii. Opas, młodociany gubernator Rox, pragnął uczynić Ellis Island bezpiecznym azylem dla dżokerów. Dlatego postanowił zwerbować skoczków, nastoletnich wyrzutków władających supermocami, zdolnych w mgnieniu oka ukraść ciało człowieka. Jednakże pod przywództwem szalonego wnuka Tachiona skoczkowie z każdym dniem stają się coraz bardziej okrutni i niepowstrzymani, aż wreszcie okazują się najpoważniejszą groźbą, przed jaką dotąd stanęły dzikie karty…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Dzikie Karty ; t. 2)
Stanowi t. 2 serii, t. 1 pt.: Dzikie karty.
Gdy po II wojnie światowej obcy wirus zaatakował ludzkość, garstka ocalonych zdobyła nadnaturalne moce. Dzikie karty opowiadają ich historię. Wszystko zaczęło się w roku 1946, gdy nad nowojorskim niebem uwolniono niezwykłego wirusa dzikiej karty, zdolnego do przekształcania genów. Stworzył on obdarzonych potężnymi mocami asów oraz dziwacznych, zniekształconych dżokerów. Po trzydziestu latach przed ocalonych dotknął nowy koszmar Z otchłani kosmosu przybywa Rój - śmiertelne zagrożenie zdolne zniszczyć całą planetę. Asowie i dżokerzy muszą zapomnieć o wzajemnej nienawiści, by stanąć do bitwy, której nie mogą przegrać…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Dzikie Karty ; t. 4)
Stanowi t. 4 cyklu, t. 1 pt.: Dzikie karty, t. 2 pt.: Wieża Asów, t. 3 pt.: Szalejący dżokerzy.
Jak wyglądałby nasz świat, gdyby w pełnym burzliwych wydarzeń XX wieku naprawdę żyli superbohaterowie i łotry o nadludzkich możliwościach? Czterdzieści lat po pojawieniu się wirusa dzikiej karty Światowa Organizacja Zdrowia postanawia wysłać misję złożoną z asów, dżokerów, polityków i dziennikarzy. Misja zbada, jak kraje radzą sobie z wirusem, który zmienił oblicze ludzkości. Ekipą kieruje Gregg Hartmann, senator o prezydenckich aspiracjach, ukrywający w rękawie niebezpiecznego asa. Towarzyszy mu grupa, w której skład wchodzą niektórzy z najpopularniejszych bohaterów serii – doktor Tachion, asowie Sokolica i Złoty Chłopiec oraz dżokerzy Poczwarka, Troll i Ojciec Kałamarnica. Od dżungli Haiti i Peru po burzliwą scenę polityczną Egiptu, od klasztoru w Japonii po ulice największych metropolii Europy bohaterowie ujrzą wiele niezwykłych rzeczy. Niektórym dzikim kartom oddaje się cześć jako bogom, a pewne wydarzenia wydają się spełnieniem przepowiedni sprzed stuleci, która wywrze trwały wpływ na przyszłość całego świata…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej